Jak rezervace funguje
Vašek si na počítači nebo v mobilu otevře internetový portál Prahy 19 a najde stránku Rezervace.
Z nabídky vybere, že potřebuje zaplatit poplatek za psa, tedy Místní poplatky – Poplatek ze psů a za užívání veřejného a prostranství a zmáčkne červené tlačítko Další krok
V zobrazeném kalendáři Vašek vybere pondělí, které mu vyhovuje, následně čas, např. 10:00, kdy chce přijít na úřad a opět zmáčkne červené tlačítko Další krok
Následně Vašek vyplní své jméno, příjmení, e-mail i telefon, zaškrtne souhlas se zpracováním osobních údajů a opět zmáčkne červené tlačítko Další krok
Vaškovi se zobrazí výzva k potvrzení termínu, což provede tím, že se přihlásí do svého e-mailu, kam mu mezitím přišel e-mail z úřadu s žádostí o potvrzení rezervace. Otevře e-mail s předmětem POTVRĎTE REZERVACI – ÚMČ PRAHA 19 a klikne na červené tlačítko Potvrdit.
V tomto kroku se Vaškovi zobrazí závazné potvrzení rezervace na den a čas, který si vybral, v našem případě pondělí v 10:00 hodin
Úřednice přijde v pondělí do práce. Díky objednávání načas jí občané dobře navazují. Vašek přijde v 9:55 a za pět minut jde na řadu.
Úřednice je na něj už připravena, protože si předem přečetla, co Vašek potřebuje, má připravenou novou psí známku a po vyplnění nezbytností zaplatí Vašek v pokladně úřadu poplatek za psa a do 15 minut z úřadu odchází šťasten, že vše vyřídil a nikde nečekal.